کد خبر: 337993
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
بازدید 61
نشست شعر «برف خوانی» برگزار شد

نشست شعر برف خوانی  با حضور اعظم سعادتمند شاعر کتاب«باران پس از برف» صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری قم برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم نشست شعر برف خوانی  با حضور اعظم سعادتمند شاعر کتاب«باران پس از برف» صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری قم برگزار شد. 

در این نشست که با حضور شصت نفر از اعضای فعال انجمن و کارگاه‌های ادبی برگزار شد، بیست نفر از  اعضا به خوانش اشعار برفی خود پرداختند  و اعظم سعادتمند با اشاره به فطرت پاک بچه‌ها شعرها پر از کشف و لحظه‌های آنی ناب توصیف کرد و تسلط آن‌ها بر عناصر شعر را نشانگر آینده‌ روشن آنها در این حوزه دانست. 

نشست شعر «برف خوانی» برگزار شد

اعظم سعادتمند به ویژگی دیگری از شعر اعضا از جمله میل به روایی بودن در شعر سپید و انسجام روایت اشاره کرد و به اعضا توصیه کرد: حتما شعرهای کلاسیک و موزون را نیز بخوانید اما برای نوشتن شعر سپید لزومی ندارد که حتما شعر کلاسیک کار کرده باشید.

وی نوشتن شعر سپید را کاری نه آسان که حتی دشوار دانست و گفت در شعر سفید باید خلا وزن و موسیقی را با کشف و تصویرهای خوب پر کنید. 

نشست شعر «برف خوانی» برگزار شد

شعر خوانی اعظم سعادتمند از کتاب باران پس از برف و همچنین هدیه این کتاب به اعضایی که شعر برفی سروده بودند از دیگر بخش‌های جذاب این برنامه بود. 

نشست شعر «برف خوانی» برگزار شد

پاسخ به سوالات طنز آمیز و شاعرانه اعضا از میهمان برنامه حسن ختام این نشست بود که با حضور اعضا، مربیان و کارشناس ادبی استان به میزبانی مرکز شماره ۳ کانون قم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =