کد خبر: 338226
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کتاب «گل اومد بهار اومد» منوچهر نیستانی بازنشر شد

کتاب «گل اومد بهار اومد» نوشته منوچهر نیستانی و تصویرگری پرویز کلانتری، در آستانه سال جدید از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «گل اومد بهار اومد» نقل ماجراهای نخودی است که به تنهایی در بیابان زندگی می‌کند و برای شکستن طلسم دیو سیاه به جنگ او می‌رود.

این کتاب که برای نخستین بار در سال ۱۳۴۷ منتشر شد؛ اکنون شمارگان آن در پنجمین مرحله چاپ به ۴۱هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است.

روزی بود، روزگاری بود، قدیما، تو بیابون خدا، نخودی از نخودا، خونه داشت و زندگی، همه چی، هر چی بگی! همه چی، از همه جور، این نخودی بلا، یه چیز کم داشت تو دنیا، هم‌دل و هم‌زبون نداشت. جفت هم آشیون نداشت. نخودی تو اون دَرَندَشت، تنهای تنها می‌گشت.

نخودی با زبان روان و زیبای شعر و به همراه نقاشی‌های قشنگ، به جنگ دیو جادو می‌رود، طلسم او را می‌شکند و راه آمدن بهار را می‌گشاید.

کتاب «گل اومد بهار اومد» در قطع خشتی با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ و قیمت ۵۰هزار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی بالای ۹ سال منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی Digikanoon.ir  تهیه کنند.

کتاب «گل اومد بهار اومد» منوچهر نیستانی بازنشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =