کد خبر: 338317
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
بازدید 56
 دو عضو کانون کرمان در مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» برگزیده شدند

آراد نعیمی و رقیه صفاری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» برگزیده شناخته شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، آراد نعیمی عضو نوخوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره یک رفسنجان با تولید انیماتور «خداوند لک‌لک‌ها را دوست دارد» در بخش «۱۰۰ ثانیه با کتاب» و رقیه صفاری عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون پاریز با تولید پادکست در بخش «روی خط کتاب» برگزیده مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» معرفی شدند.

این در حالی است که، این پویش سراسری با شعار «آینده خواندنی است» به صورت رسمی از پنجم آذر با رونمایی از پوستر این پویش با حضور وزیر آموزش و پرورش، در بستر برنامه کاربردی شاد آغاز شد و تا خرداد ۱۴۰۳ نیز ادامه دارد.

در بخش «۱۰۰ ثانیه با کتاب» دانش‌آموزان پایه اول تا ششم، بخشی دوست‌داشتنی از کتاب مورد علاقه خود را در قالب فیلمی که با موبایل ضبط کرده‌اند در نهایت ۱۰۰ ثانیه‌ای، روخوانی و بلندخوانی و این فیلم را در صفحه شاد بارگذاری می‌کردند. به این طریق به معرفی کتاب مورد علاقه‌ برای دیگر همسالان‌شان می پرداختند.

همچنین، در بخش «روی خط کتاب» دانش‌آموزان نوجوان دوره اول و دوم دبیرستان کتاب‌های مورد علاقه‌شان را به صورت پادکست، نماهنگ و کتاب صوتی‌های بازخوانی می‌کردند.

بر اساس این خبر، تهیه فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از خوانش کتاب از سوی کودکان، تهیه پادکست، نماهنگ و کتاب صوتی از سوی نوجوانان و خوانش کتاب از سوی اعضای خانواده برای دانش‌آموز، عکاسی از کتاب‌خانه‌های خانگی، از جمله برنامه‌هایی است که برای اجرای گسترده‌تر و فراگیر این پویش در سراسر کشور پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =