اجرای نمایش " این به آن در " در مرکز سنقر

اجرای نمایش " این به آن در " در مرکز سنقر، همزمان با نوروز صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اجرای نمایش " این به آن در " در مرکز سنقر، همزمان با نوروز صورت پذیرفت.
اجرای نمایش خیمه شب‌بازی " این به آن در " با موضوع حفاظت و نگهداری از محیط‌زیست، همزمان با ایام عید در کانون سنقر به روی صحنه رفت؛ پیام این نمایش با محوریت مراقبت و رعایت بهداشت فردی کودکان و اثرگذاری آنها در سلامت زمین و طبیعت بوده و نمایانگر این است که نقش کودکان و نوجوانان در ساختن آینده‌ای سلامت بسیار محوری می‌باشد.
این نمایش توسط گروه نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز سنقر آماده و در روزهای آغازین سال ۱۴۰۳ از پنجم لغایت نهم فروردین هر روز به روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوبی از جانب اقشار مختلف از جمله هنرمندان، کودکان و نوجوانان و خانواده‌های ایشان و میهمانان نوروزی مواجه شد.
گفتنی‌ است از جمله میهمان ویژه‌ی نمایش مذکور مهدی حاجیان مدیر جشنواره‌های اداره کل هنرهای نمایشی تهران بود که در زمان حضور، صحبت‌هایی را نیز در خصوص حفظ آیین‌های سنتی و نمایشی با مخاطبان داشت.
لازم به ذکر است در طی ۵ اجرا نمایش " این به آن در " توانست ۳۰۰ تماشاگر را با اجرای موسیقی محلی و اجرایی شاد در مرکز سنقر حاضر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =