دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار نهبندان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با فرماندار نهبندان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ در سفر یک روزه مهدی مظهری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار مدیر کل کانون استان به معرفی کانون و فعالیت های فرهنگی در شهرستان نهبندان پرداخت و سپس از  غیر اجباری و دلی بودن فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون سخن گفت و افزود، جامعه ای که با کتاب همراه شود نتیجه اش بچه های انقلاب است.

مهدی مظهری خواستار حمایت و همکاری های بیشتر فرمانداری جهت انجام هر چه بهتر و بیشتر فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی برای قشر کودک و نوجوان در این شهرستان شد.

در ادامه این دیدار مهدی مرادی فرماندار نهبندان گفت: از کودکی با کانون بزرگ شده‌ و کاملا به فعالیت های کانون و اهمیت آن واقف بوده وی همچنین از خاطرات خوبی که واحد سیار کانون در مناطق عشایری و روستایی شهرستان اجرا می کند سخن گفت.

فرماندار نهبندان از نقش موفق بانوان در حوزه کودک و نوجوان صحبت کرد و افزود حمایت از کانون در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار می گیرد.

شایان ذکر است در این سفر یک روزه مهدی مظهری به همراه کارشناسان اداره کل کانون از مرکز ثابت نهبندان، مرکز سیار که در روستای چهارفرسخ در حال اجرای برنامه بود و در ادامه از مرکز فرهنگی هنری سربیشه نیز بازدید داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =