فعالیت‌های کانون پرورش فکری مهم و اثرگذار است

سرپرست فرمانداری تویسرکان در دیدار با مدیران مراکز فرهنگی- هنری تویسرکان، سرکان و فرسفج گفت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری مهم و اثرگذار بوده که باید با جدیت انجام شود زیرا کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیران مراکز فرهنگی- هنری شهرستان تویسرکان، سرکان و فرسفج با فرماندار این شهرستان دیدار و به معرفی فعالیت‌های کانون پرداختند.

مدیر مرکز فرهنگی- هنری شهرستان تویسرکان به نمایندگی از دیگر مراکز تحت پوشش این مرکز ضمن معرفی کانون و فعالیت‌های آن گفت: نوجوان محوری در سال جاری یکی از اهداف مهم کانون بوده که برای آن برنامه2ریزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی باید با همراهی و تعامل دستگاه‌های مختلف صورت بگیرد خاطرنشان کرد: حمایت فرمانداری از کانون برای اجرای برنامه‌ها و اهدافی که دنبال می‌کند بسیار مهم بوده و درخواست داریم که همراه و در کنار ما باشید تا بتوانیم خدمات خوبی را به کودکان و نوجوانان این شهر بدهیم و در رشد و تعالی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدم‌های بزرگ و مفیدی را برداریم.

میرمعینی به طرح کانون- مدرسه و ارتباط مستمر مربیان کانون با مدارس شهر اشاره و تصریح کرد: تعامل خوبی با مدارس وجود دارید و درب کانون بر روی همه کودکان و نوجوانان و مدارس باز بوده و می‌توانند از امکانات و کتاب‌های کانون استفاده کنند.

 سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان ضمن خوش آمدگویی به مربیان کانون اظهار کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهم و اثرش بر روی سلامت کودکان و نوجوانان بسیار اهمیت دارد زیرا کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند.

یحیی خورشیدخانی افزود: مربیان و معلمان برای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی برای جامعه هدف خود تلاش کرده و خلاقانه و به شکلی نو و جدید به این کار بپردازند.

وی ادامه داد: امید است در سال جاری بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم تا به جامعه هدف خدمت کنیم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه مسائل فرهنگی در شرایط روز جامعه ما یک موضوع اساسی و کلیدی است، گفت: کار بر روی مسائل فرهنگی باید با ایجاد ارتباط چهره به چهره و صمیمانه با کودکان و نوجوان صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی جامعه و مشکلاتی که وجود دارد تمام مسئولان موظف به همکاری و انجام اقدامات لازم بوده و باید با توان خود با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =