حضور تماشاخانه سیار خلاء کاربری فرهنگی اجتماعی در مناطق کم برخوردار را پر می‌کند

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از تماشاخانه سیار حضور تماشاخانه را در پر کردن خلاء کاربری فرهنگی، اجتماعی در مناطق کم برخوردار مناسب دانست.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌رضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی  شهر کرج که در سومین روز اجرای تماشاخانه‌ی سیار در محله‌ی اسلام آباد کرج در بوستان دانایی حضور یافته بود، در خصوص عملکرد تماشاخانه و تاثیر چنین برنامه هایی گفت  قطعاً حضور این مجموعه‌ها در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم موجب نشاط و شادابی محلات می‌شود؛  کار خیلی هنرمندانه و جذابی است و مخصوصاً در مناطقی که ما اماکن کافی برای امور فرهنگی نداریم خلاء کاربری فرهنگی اجتماعی را پر می‌کند.

گفتنی است تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از روز جمعه ۲۴ فروردین تا پایان روز دوشنبه ۲۷ فروردین در ۱۱ منطقه کم برخوردار از جمله اسلام آباد، ملک آباد، جعفر آباد و اختر آباد با نمایش«کلاغ بلا، توپ طلا» به اجرای برنامه پرداخت.

حضور تماشاخانه سیار خلاء کاربری فرهنگی اجتماعی در مناطق کم برخوردار را پر می‌کند

گفتنی است سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، حوزه‌های بسیج نواحی مختلف و شرکت توانیر( توزیع برق استان البرز) در اجرای این برنامه مشارکت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =