کد خبر: 338793
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
بازدید 31
برگزاری نشست قرارگاه کودک استان در کانون البرز

اعضای قرارگاه کودک استان البرز با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص راهکارهای عملی رفع مشکلات حوزه‌ی کودک استان، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، جلسه‌ی قرارگاه کودک استان با حضور اعضا برگزار شد؛ زینب عاشری مدیر کل کانون البرز در ابتدای این نشست در خصوص نقشه مهندسی فرهنگی استان و پنج آسیب مهم این نقشه که احصا شده و مشکلات و آسیب های حوزه کودک که توسط متولیان این امر در استان پس از برگزاری چند جلسه ازطریق حل بوم احصا شده است مشکلات را نزدیک به هم دانسته و ابراز امیدواری کرد بتوان مسایل حوزه کودک را به خوبی شناسایی و برای رفع آسیب ها تلاش کرد.

تضعیف سبک زندگی، ضعف بنیان خانواده، ناکارآمدی مدیریتی، کمبود زیر ساخت های فرهنگی و گردشگری پنج اولویت اول استان در سند مهندسی فرهنگی  و زندگی نا سالم، محیط های نا ایمن و غیر استاندارد، آگاهی و مهارت پایین والدین، کمبود مراکز کودک و عدم خدمت رسانی به همه کودکان پنج مشکل احصا و تحلیل شده حوزه کودک استان بود که عاشری به آن ها اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام سوری، نماینده دفتر امام جمعه کرج  در خصوص لزوم اعتماد مردم به قرارگاه کودک و ضرورت به انجام رساندن هر چه سریع تر تصمیمات قرارگاه و انجام کارهای عملیاتی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، قرارگاه کودک استان به ریاست آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه‌ی کرج در استان، با هدف شناسایی و حل مشکلات و آسیب‌های حوزه‌ی کودک استان فعالیت می‌کند.

حمید عربیان، فعال تربیتی  نیز در خصوص ضرورت انجام کارهایی که مورد توجه مردم قرار گیرد تاکید و افزود باید خروجی کار قرارگاه ملموس و عینی باشد.

لزوم توجه به استانداردسازی پارک های کودک، طرح های مهد- مسجد و مشارکت نمایندگان دستگاه هایی که باید در  مناسب سازی پارک ها نقش داشته باشند از دیگر  موارد مطروحه بود.

گفتنی است این نشست روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با توجه به دبیری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این قرار گاه در دفتر مدیر کل کانون و با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =