دیدار مدیران‌کل کانون پرورش فکری و سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با مدیرکل تبلیغات اسلامی دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی مدیرکل و علی زواری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اول اردیبهشت ۱۴۰۳ با حجت‌الاسلام سعید شهابی مدیرکل تبلیغات اسلامی دیدار و پیرامون دغدغه‌های مشترک دو نهاد گفتگو کردند.

بنابر این خبر، خدادادی در دیدار با حجه الاسلام شهابی با بیان ویژگی‌ها و اهمیت کار تربیتی برای کودکان و نوجوانان گفت: مقام معظم رهبری در باب اهمیت موضوع می‌گویند؛ شما در نقطه اصلی و اساسی قرار دارید.

وی درباره لزوم هم افزایی سازمان تبلیغات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عالمان دینی را سرچشمه‌های معرفت خواند و افزود: ما انتظار راهبری داریم و زمینه مشترک معرفتی ما کتاب، قصه و مربی است که هر سه شیوه الهی است چرا که اول مربی عالم خداوند است.

خدادادی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک دستگاه مهم تربیتی است که همه مخاطبان را در بر می‌گیرد و باید از این همه‌گیری استفاده شود. همچنین درباره تاسیس مرکز قصه‌های قرآنی، فلسفه اسلامی برای کودکان و همکاری مشترک به بیان نظرات خود پرداخت.

این در حالی است که، شهابی نیز با تاکید بر این که کانون و مجموعه تربیتی آن انصافا موفق عمل کرده و ماموریتی که پذیرفته به خوبی انجام می‌دهد گفت: موارد مطرح شده دغدغه‌های سازمان تبلیغات هم هستند و در تلاشیم تا عملیات‌های مشترک داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان درباره «نوجوان آوینی» که در آن نوجوانان با نگاه رسانه‌ای به روایت پیروزی می‌پردازند، «دختران حاج‌قاسم» ویژه دختران ۱۳ تا ۲۳ سال و «طرح بهشت» که با بیش از صد مجموعه در حال توانمندسازی و مربی‌سازی است توضیحاتی دادند.

حجت‌الاسلام شهابی در پایان ابراز امیدواری کردند تا سازمان‌ها با پرهیز از جزیره‌ای کار کردن و دور از هم نشستن، با اجرای ماموریت‌های مشترک و تقویت ظرفیت‌های گروهی تاثیرگذاری بیشتری در حوزه کودک و نوجوان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =