نشست گفت‌وگومحور «مربیان و معلمان، پنجره‌هایی به سمت دانایی»

نخستین نشست گفت‌وگومحور با عنوان «مربیان و معلمان، پنجره‌هایی به سمت دانایی» همزمان با بزرگداشت مقام معلم در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد به منظور تعامل هر چه بیشتر بین بخش‌های مختلف کانون و افزایش مشارکت میان مربیان و کارشناسان در تبادل‌نظر درباره موضوع‌های مرتبط با کتاب، کتاب‌خوانی و کودکان و نوجوانان، سلسله نشست‌های هم‌اندیشی را علاوه  بر نشست‌های تخصصی ماهانه‌ی خود، برگزار کند.

در این زمینه، نخستین نشست گفت‌وگومحور کتابخانه مرجع کانون همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری با موضوع «مربیان و معلمان، پنجره‌هایی به سمت دانایی» روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در محل کتابخانه مرجع برگزار خواهد شد.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.

بر اساس این خبر، با توجه به ماهیت گفت‌وگومحور این نشست‌ها، از تمامی همکاران دعوت می‌شود با حضور فعال خود، نقش موثری در پیشبرد اهداف مدنظر داشته باشند.

همچنین علاقه‌مندان به حضور در این نشست از طریق فضای مجازی، می‌توانند در اسکای روم به نشانی https://live.kpf.ir/ch/lib  با گزینه مهمان وارد شوند.

نشست گفت‌وگومحور «مربیان و معلمان، پنجره‌هایی به سمت دانایی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =