کد خبر: 339536
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
شور خاتم در مراکز کانون کرمانشاه

تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های ادبی در مراکز کانون استان با محوریت جشنواره‌ی خاتم صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های ادبی در مراکز کانون استان با محوریت جشنواره‌ی خاتم صورت پذیرفت.
نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی خاتم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محورهای بازنمایی، بازگویی، بازآفرینی شخصیت و شیوه‌ی زندگی پیامبر اکرم (ص)، نمایش تاثیر وجوه شخصیت ایشان در زندگی نزدیکان، اصحاب و معاصران، آفرینش ابعاد و نحوه‌ی آشنایی و الفت با زندگی پیامبر در نظرگاه اشخاص و افراد دیگر در طول تاریخ تا دوران معاصر و امروز در بخش‌های داستان کوتاه و داستانک در حوزه‌ی بزرگسال و کودک و نوجوان در حال برگزاری است.

شور خاتم در مراکز کانون کرمانشاه
بر همین اساس در مراکز کانون استان، کلاس‌ها و کارگاه‌های ادبی با محوریت جشنواره خاتم، در گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود و ضمن تبیین موضوعات جشنواره با محوریت پیامبر(ص)، نقد و بررسی آثار نوشته شده توسط مربیان انجام می‌گیرد؛ همچنین تایپ و پیاده‌سازی متون جهت ارسال به دبیرخانه‌ی این جشنواره از جمله فعالیت‌هایی است که صورت می‌پذیرد.

گفتنی‌است که این جشنواره با استقبال مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف مواجه گردیده و آثار بسیاری نیز به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =