ظرفیت‌های مردمی را وارد کانون کنید

معاون فرهنگی کانون در دیدار های جداگانه‌ با مسئول و فعالان تربیتی (فتا) و دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: باید به ظرفیت‌های مردمی اجازه دهیم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح در این نشست‌ها ضمن تشریح سیاست‌های جدید کانون به اثرگذاری این مجموعه در عرصه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

وی گفت: کانون یک ظرفیت بسیار بزرگ با تاریخی طولانی است و عمده فعالیت آن با کتاب و کتاب‌خوانی بوده و کتاب‌خانه‌های آن از جمله مراکزی است که در آن سکوت معنایی ندارد و فعالیت‌هایی از قبیل قصه‌گویی، سرود، تئاتر و... با محوریت کتاب برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کانون، با اشاره به دیگر ظرفیت‌های موجود در کانون مانند: کتاب، اسباب‌بازی، فیلم‌سازی، عروسک‌سازی، تماشاخانه و کتاب‌خانه‌های سیار و... بر لزوم همکاری با ظرفیت‌های مردمی جهت نقش‌آفرینی موثر در جامعه‌پردازی آینده ایران تاکید کرد.

وی افزود: باید به ظرفیت‌های مردمی اجازه بدهیم وارد کانون شوند و انجام بسیاری از فعالیت‌ها را به آن‌ها بسپاریم.

حجت‌الاسلام امیر یزدان‌پرست مسئول فعالان تربیتی استان خوزستان نیز در این نشست به فعالیت‌های تربیتی ستاد معراج که از سال ۸۸  با کار در مدارس آغاز شد اشاره و بر لزوم انجام فعالیت‌های تربیتی با همکاری کانون پرورش فکری تاکید کرد.

هم‌چنین حجت الاسلام کریم سلطانی دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان در نشست با فلاح گفت: خوزستان سرزمین فرصت‌هاست و ظرفیت‌های بزرگ مردمی دارد که باید آن‌ها را جهت‌دهی و در عرصه‌های مختلف در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آن استفاده کرد.

سلطانی، استفاده از ظرفیت تشکل‌های بانوان را یکی از اولویت‌های این همکاری‌ها دانست و گفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیرساخت این همکاری‌ها را دارد و می‌تواند از ظرفیت بانوان در زمینه‌های مختلف ادبی، هنری و... استفاده کند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با مسوولان فرهنگی استان خوزستان دیدار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =