کد خبر: 338014
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
نمایش «دختر کوچولو» برگزیده جشنواره تئاتر  کودک کربلا شد

نمایش عروسکی «دختر کوچولو» از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک «الحسینی الصغیر» کربلا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروه هنری «باران» با نمایش عروسکی «دختر کوچولو» به کارگردانی طیبه آنجدانی مربی هنری کانون استان، برگزیده بخش عروسک گردانی جشنواره تئاتر کودک الحسینی الصغیر در کربلا شد.

بر همین اساس، میثم میثاقی تندیس بهترین بازی‌دهنده عروسکِ نمایش «دختر کوچولو» را از سوی هیئت داوران این جشنواره به دست آورد.

این نمایش در راستای طرح حمایت از نمایش‌گران کانون در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا شد.

نمایش «دختر کوچولو» با الهام از کتاب‌های «خشم قلمبه» و «آدم کوچولوی گرسنه» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

داستان این نمایش در مورد دختربچه‌ای است که با نخوردن غذا (کوکو سبزی)، کوچولو می‌شود و اتفاق‌هایی برایش پیش می‌آید و در آخر با خوردن کوکو سبزی بزرگ می‌شود و از خواب می‌پرد... د.

بر اساس این خبر، نمایش «دختر کوچولو» در زمان برگزاری جشنواره تئاتر کودک الحسینی الصغیر در کربلا، به جشنواره نمایش‌های خیابانی دانشگاه آینده شهر بابِل حلّه نیز دعوت شد و موفق به دریافت لوح تقدیر هیئت داوران شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک «الحسینی الصغیر» در کربلای معلی به همت بخش مراقبت و پرورش کودک در آستان مقدس حسینی از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در کربلا برگزار شد.

قدردانی از نمایش «دختر کوچولو» در جشنواره تئاتر  کودک کربلا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =