تربیت واقعی در فضاهایی مثل کانون اتفاق می‌افتد

مدیرعامل اسبق کانون معتقد است تربیت صحیح همواره در فضاهایی مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اتفاق می‌افتد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن چینی‌فروشان در حاشیه بازدید از غرفه عرضه‌ی محصولات کانون در بیست و نهمین نمایشگاه ‌بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر این موضوع گفت: کانون مانند خانه‌ای است که صمیمت در تمامی بخش‌های آن وجود دارد.
وی که نزدیک به دو دهه مسوولیت مدیرعاملی این مجموعه را برعهده داشته است افزود: کودکان در محیط‌هایی که فضای دوستانه و صمیمی پررنگ‌تر است پذیرش بیشتری دارند و بهتر می‌توان مباحث آموزشی و تربیتی را به آن‌ها ارایه کرد.
 مشاور فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که گرمی و صمیمیت در مراکز و میان تمامی کارکنان و مربیان کانون بسیار محسوس است، خاطر نشان کرد: بیشتر موفقیت‌های کانون نیز حاصل همین ویژگی است.
چینی‌فروشان هم‌چنین استقبال خانواده‌ها از نمایشگاه کتاب را خوب عنوان کرد و یادآور شد ویژگی کتاب‌ها و محصولات کانون این است که همواره هر بازدیدکننده‌ای که وارد غرفه می‌شود دست خالی از آن خارج نمی‌شود.
وی هم‌چنین در این بازدید که عصر روز 17 اردیبهشت صورت گرفت از مجموعه کتاب‌هایی که به مناسبت پنجاه سالگی کانون بازنشر شده است و نسل سوم عروسک‌های دارا و سارا دیدن و از ادامه روند تولید این آثار ابراز خرسندی کرد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 25 اردیبهشت از 10 صبح تا 20 شب در مجموعه شهر آفتاب پذیرای بازدید کنندگان است.