کد خبر: 232975
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
حضور کانون آذربایجان شرقی در سومین نمایشگاه اوقات فراغت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان یکی از ادارات عضو ستاد اوقات فراغت برنامه های گسترده ای را تابستان سال جاری برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی این نمایشگاه با هدف معرفی فعالیت های ادارات و سازمان های متولی غنی سازی اوقات فراغت در تبریز برپا شده است.
در این نمایشگاه نزدیک به دستگاه متولی جوانان و اوقات فراغت حضور دارند و موضوع فعالیت غرفه های آن فرهنگی هنری ادبی ورزشی و تفریحی عنوان شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و سازمان ورزش شهرداری تبریز ، کمیته امدادامام‌خمینی(ره)، کانون مساجد، شهرداری تبریز، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، آموزش و پرورش، امور کتابخانه‌ها، میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، انجمنها و تشکل‌های مردمنهاد، سازمان بهزیستی، هلال احمر و جهاد دانشگاهی برنامه های خود را برای آشنایی شهروندان در این نمایشگاه ارائه می کنند

سومین نمایشگاه و جشنواره اوقات فراغت جوانان از روز هشتم شهریور، به مدت 5 روز از ساعت 16 لغایت 20 در فرهنگ‌سرای الغدیر تبریز میزبان علاقه‌مندان است.