امیدواریم جشنواره بین المللی فیلم کودک سال آینده در تبریز برگزار شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مراسم اختتامیه پخش همزمان فیلم های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک در آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد سال آینده این جشنواره در تبریز برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان حجت الاسلام لطف اله پور دراین مراسم با بیان این که  انتقال مفاهیم و تعالیم ارزشمند تربیتی به کودکان به صورت غیر مستقیم تاثیر بسیاری بر ذهن و زبان آنان می گذارد تصریح کرد: استفاده از زبان هنر به عنوان یکی از واسطه‌ای تربیتی همواره مورد توجه نخبگان و هنرمندان بوده و در این میان سینما و جادوی تصویر از ارزش و جایگاهی ممتاز برخوردار است.

وی افزود:جذابیت های سینما برای کودکان بر کسی پوشیده نیست و می توان ده‌ها فیلم را مثال زد که با استفاده از زبان تصویر مفاهیم تربیتی بسیاری را به نحوی تاثیر گذار و ماندگار به مخاطبان کودک منتقل کرده اند.

گفتنی است کانون استان به عنوان یکی از ادارات عضو برگزاری این جشنواره در اهدای جوایز به برگزیدگان بخش جنبی آن نیز مشارکت داشت.تعدادی از فیلم های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک طی روزهای 15 لغایت 18 مهر ماه در تبریز اکران شد.