جشن اختتامیه هفته ملی کودک با حضور مدیر عامل منطقه آزاد تجاری ارس

مراسم اختتامیه جشن‌های هفته ملی کودک با حضور مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و دیگر مسئولان این منطقه در کانون هادیشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی حجت الاسلام لطف اله پور، در این مراسم با اشاره به تنوع و گستردگی برنامه های هفته ملی کودک در سراسر استان از توسعه همکار های کانون و منطقه آزاد ارس استقبال کرد و آن را زمینه ساز ارائه خدمات بیش از پیش به کودکان و نوجوانان این منطقه‌ی مرزی دانست.

مدیر کل کانون استان  راه اندازی کتابخانه های سیار کانون در این منطقه مرزی و احداث مرکز فرهنگی هنری در شهرستان جلفا را از توافقات انجام شده با مسئولان منطقه آزاد ارس عنوان و از مساعدت که مهندس عرب باغی مدیر عامل این منطقه قدردانی کرد.

در این مراسم که محمودی فرماندار، کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان هادیشهر و دکتر سرمست معاون فرهنگی منطقه آزاد ارس نیز حضور داشتند، مهندس عرب باغی خدمت به کودکان و نوجوانان به ویِژه در عرصه های فرهنگی را بسیار ارزشمند دانست و از برنامه‌های سازمان منطقه آزاد ارس برای توسعه‌ی این فعالیت‌ها خبر داد.

در این برنامه  که کودکان و نوجوانان مدرسه استثنایی باغچه بان  هادیشهر حضور داشتند از طرف مدیر عامل منطقه آزاد ارس به تمامی این دانش آموزان بسته های ویژه‌ی فرهنگی حاوی تولیدات کانون اهداء شد.اجرای سرود، مسابقه و قرائت متن ادبی از دیگر برنامه ها ی این مراسم بود.

برنامه‌های نکوداشت هفته ملی کودک از 15 لغایت 21 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی برگزارشد.

 گزارش تصویر این مراسم را اینجا مشاهده نمایید.