حمایت فرمانداران کلیبر و ورزقان از راه اندازی کتابخانه‌های سیار روستایی

در دیدار حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل کانون استان با فرمانداران شهرستان‌های کلیبر و ورزقان در خصوص راه اندازی کتابخانه های سیار روستایی بحث و تبادل نظر شد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی در این دیدارها که به صورت جداگانه در محل فرمانداری کلیبر و ورزقان برگزار شد، بر اهمیت کار کتابخانه های سیار تاکید و راه اندازی این مراکز فرهنگی را خواست شهروندان این مناطق به ویژه کودکان و نوجوانان روستایی عنوان کرد.

وی توسعه ی فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان را از مهم ترین دستاورهایی دانست که با راه اندازی کتابخانه سیار محقق می شود.

گفتنی است فریدون بابایی فرماندار کلیبر نیز در دیدار خود با مدیرکل کانون استان با تقدیر از فعالیت های گسترده‌ی کانون کلیبر به نقش منحصر به فرد این مجموعه فرهنگی در رشد استعداد و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اشاره و بر حمایت خود از توسعه‌ی این فعالیت‌ها تاکید کرد.

علی وفادار فرماندار ورزقان نیز رضایت‌مندی شهروندان از فعالیت‌های کانون در این شهرستان را نشان از موفقیت کانون درنیل به اهداف خود دانست و اظهار امیدواری کرد با افزایش کمی و کیفی برنامه‌های کانون بر تعداد مخاطبان آن افزوده شود.

شایان ذکر است دراین دیدارها فرماندارن کلیبر و ورزقان بر حمایت همه جانبه خود از راه اندازی کتابخانه های سیار تاکیدکردند.