عرضه‌ی نوشت‌افزارهای کانون با نمادهای اسلامی- ایرانی

بیش از 60 نوشت افزار تولید کانون با نمادهای اسلامی- ایرانی پیش از آغاز سال‌تحصیلی جدید در نمایشگاهی با عنوان«هویت ملی» عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،معصوم قلی‌زاده در جلسه‌ی کمیته‌ی تخصصی استانی ساماندهی نوشت‌افزار و ارائه‌ی الگوی مناسب با فرهنگ اسلامی- ایرانی با اعلام این خبر گفت: عرضه محصولات با نمادهای اسلامی- ایرانی حمایت بیشتر متولیان فرهنگی و مسوولین استانی را می‌طلبد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان اولین تولید کننده و عرضه کننده این محصولات و نوشت افزارها تلاش می‌کند زمینه‌ی ورود بیش از پیش این تولیدات با رویکرد هویت ملی به خانواده‌ها فراهم شود.
وی در این جلسه با اشاره به رونمایی 40 نوشت افزار کانون با نمادهای ایرانی و اسلامی(عروسک‌های بومی، محلی ایران، عروسک‌های دارا و سارا با لباس‌های محلی، فرش ایرانی و... ) در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران افزود:از آنجا که یکی از ابزارهای مهم معرفی و حمایت از تولیدات فرهنگی برپایی نمایشگاه‌ها است کانون استان با برپایی نمایشگاهی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان عرضه و فروش این محصولات را پیش از آغاز سال‌تحصیلی جدید فراهم خواهد کرد.
گفتنی است سال گذشته نیز 40 عنوان نوشت افزار با نمادهایی از آثار باستانی، شخصیت‌های تاریخی، فرهنگی و حماسی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
اولین جلسه‌ی کمیته‌ی تخصصی استانی ساماندهی نوشت‌افزار و ارائه‌ی الگوی مناسب با فرهنگ اسلامی – ایرامی 22 مرداد ماه در سالن جلسات معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری با حضور مدیران کل و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد.