تعامل کانون و کانون زبان ایران در آذربایجان‌غربی قابل تقدیر است

رضا لیاقی در مراسم معارفه رسول سیروس رضایی از تعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان تعاملی مثال‌زدنی در سطح کشور یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،در مراسم معارفه‌ی رسول سیروس رضایی به عنوان مدیر کانون زبان ایران در استان که با حضور رضا لیاقی معاون اداری مالی،علی‌رضا ایمانی مدیر اداری و پشتیبانی کانون زبان ایران،فریدون سید مصطفوی مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از کارکنان و مدرستان کانون زبان استان برگزار شد معاون اداری مالی کانون زبان با قدردانی از حمایت‌های سازنده و قابل توجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کانون زبان گفت:روند عملکرد رضایت بخش و کیفی رسول سیروس رضایی ما را بر آن داشت تا بر اساس تایید سرپرست کانون استان ایشان در سمت مدیریت کانون زبان ابقا و به فعالیت خود ادامه دهد.
وی همچنین از حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم معارفه مدیر کانون زبان تشکر کرد و افزود در کمتر استانی چنین توجه و حضوری به چشم می‌خورد که به نوبه‌ی خود قابل احترام و در خور قدردانی است.
در ادامه‌ی مراسم معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون استان با اشاره به وجود نیروی انسانی کیفی و دانش‌‌محور در کانون زبان گفت:کانون پرورش فکری و کانون زبان با تمرکز بر کیفیت اهداف مشترک و توجه به خواسته‌ها و نیاز‌های زبان‌آموزان توانسته به یک فهم مشترک از تعامل با یکدیگر برسد.
وی در این راه به نقش قابل توجه و سازنده‌ی رسول سیروس رضایی در کیفیت بخشی به فعالیت‌های کانون زبان اشاره کرد و گفت:تواضع،آرامش در حل بحران،توانمندی در برقراری پیوند عاطفی و پدرانه با مردم و همکاران و برقراری تعامل با دستگاه‌های دولتی خصوصا استانداری از ویژگی‌های در خور و مهم ایشان است که تاثیر بسزایی در تعیین جایگاه کانون زبان در استان داشته است.
فریدون سید مصطفوی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با اشاره به تلاشهای سیروس رضایی در توسعه و تعمیق فعالیت‌های کانون زبان گفت:نیرو سازی برای آینده‌ی کانون زبان با فراهم نمودن زمینه‌ی ادامه تحصیل برای نیروهای ستادی آن و تلاش برای حل وضعیت استیجاری کانون زبان استان از مهم‌ترین مسائل و مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد و در این راه آموزش و پرورش و کانون زبان می‌توانند همکاری و تعاملی اثر بخش داشته باشند.
در ادامه رسول سیروس رضایی ضمن ارائه‌ی گزارشی از عملکرد و آمار کانون زبان استان در سال جاری افزود:تمامی همکاران استان بایستی برای ادامه‌ی این روند کیفی و تعمیق هرچه بیشتر آن دست به دست هم دهند و توجه داشته باشیم که هر پیشرفتی مستلزم حرکت هم‌سو و هدفمند تمامی اعضا یک مجموعه است و ما برای رسیدن به این مهم به هم‌راهی تمام مدرسان و مربیان کانون زبان و مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری نیاز داریم.
وی همچنین از حمایت‌های سرپرست کانون از کانون زبان استان به عنوان قسمتی‌ از بدنه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکر کرد و افزود این روند از زمانی که فریدون سید مصطفوی به عنوان مدیر کل کانون حضور داشتند آغاز و مانند سابق با قدرت و قوت ادامه دارد.
در این مراسم از حمایت‌های معصوم قلی‌زاده برای دستیابی به اهداف کانون زبان ایران با اهداء لوح از طرف سید محمدرضا هاشمی رییس کانون زبان ایران تقدیر شد.
رسول سیروس رضایی از سال 82 مدیریت کانون زبان ایران در استان را برعهده دارد که طی مراسمی با دریافت ابلاغ از طرف سید محمدرضا هاشمی رییس کانون زبان ایران در این سمت ابقا شد.