عملکرد مطلوب و بدون نقص کانون استان در اجرای برنامه‌های اعلام شده

نتیجه بازدید تیم بازرسی اعزامی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر،عملکرد کانون استان در زمینه‌های حجاب و عفاف و شورای امر‌به معروف و نهی از منکر مطلوب و بدون نقص اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،در اجرای تصمیم جلسه 589 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس وظایف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در خصوص نظارت بر رعایت کامل حجاب و عفاف در مراکز،سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی،نتایج بازدید تیم اعزامی به کانون پرورش فکری استان در خصوص وضعیت پوشش کارکنان مرد،وضعیت پوشش کارکنان زن،رعایت شئونات اسلامی در مراودات و تفکیک اتاق‌ها،عملکرد شورای امربه معروف و نهی از منکر دستگاه در خصوص همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه‌های اعلام شده،مصادیق معروفات و منکرات و برگزاری جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر به صورت فصلی مطلوب و بدون عیب اعلام شد.
محمد شرفی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان‌غربی طی نامه‌ای از عملکرد کانون و همکاری مطلوب با تیم بازرسی این ستاد قدردانی و تشکر کرد.
شورای احیا امربه معروف و نهی از منکر کانون استان متشکل از مدیر،حراست و کارشناسان واحدهای مختلف است که در حال حاضر معصوم قلی‌زاده به عنوان سرپرست کانون استان ریاست این شورا را بر عهده دارد.