اهدا جوایز برگزیدگان جشنواره رضوی توسط خادمان امام هشتم(ع)

برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره رضوی کانون، در ویژه‌برنامه‌»کبوترانه»جوایز خود را از دست خادمان حرم امام رضا علیه‌السلام دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این ویژه‌برنامه 4 برگزیده کشوری در بخش‌های نقاشی و مشاعره و 67 برگزیده استانی در بخش‌های نقاشی، خوشنویسی، کتابسازی، قصه‌گویی، نشریه نگاری، داستان کوتاه، معرفی شخصیت و شعرخوانی و مشاعره جوایز خود را از دست خادمان حرم امام رضا علیه السلام دریافت می‌کنند.
جواد زاهدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت:ایجاد فضای شاد معنوی در کنار آموزش های غیر مستقیم معارف دین،کودکان و نوجوانان را به سمت شیوه های صحیح زندگی بر مبنای فرهنگ رضوی هدایت می کند.
در این مراسم که به مناسبت میلاد امام هشتم (ع) و با حضور مسوولین استانی برگزار می‌شود برگزیدگان کشوری از شهرهای ارومیه و سلماس به همراه والدین خود و برگزیدگان استانی از شهرهای ارومیه، خوی، ماکو، مهاباد، شوط، سلماس، بوکان، نقده، چایپاره حضور خواهند داشت.
نمایش فیلم و انیمیشن با موضوع امام رضا علیه‌اسلام و برگزاری کارگاه ادبی بر اساس فیلم‌های به نمایش درآمده و نمایشگاهی از آثار برگزیده استانی از برنامه‌های جنبی این مراسم است.
این مراسم با همکاری دارالحافظین قران کریم استان روز چهارم شهریور،هم‌زمان با میلاد مسعود امام هشتم علیه‌السلام در سالن سینمای مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار می‌شود.