اختصاص 2 درصد بودجه عمرانی به طرح‌های پژوهشی

معاون اداری مالی کانون استان از اختصاص 2 درصد بودجه عمرانی در سال 95 به طرح‌های پژوهشی مربیان و کارکنان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، یعقوب فیضی انهر معاون اداری مالی کانون استان که در نشست تخصصی اقدام پژوهی مربیان و کارکنان سخن می‌گفت: با اعلام این خبر گفت: مربیان و کارکنان کانون با مراجعه به سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌توانند طرح‌های پژوهشی خود را در پرتال دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آور ثبت و با ارائه تأییدیه به کانون از این تسهیلات استفاده کنند.
فیضی با اشاره به اینکه نیم تا 3 درصد فصل دوم اعتبارات عمرانی کانون استان به طرح‌های پژوهشی اختصاص خواهد یافت گفت: در صورت ثبت طرح توسط همکاران با عقد موافقت‌نامه با دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فن‌آوری می‌توان اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های پژوهشی دریافت کرد.
معاون اداری مالی کانون استان در ادامه با تأکید بر نتیجه مطلوب فعالیت‌های پژوهش محور از مربیان خواست از اقدام‌پژوهی در مراکز به عنوان اساس پیشبرد اهداف سازمانی به صورت علمی غافل نباشند.
نشست تخصصی اقدام پژوهی مربیان و کارکنان کانون استان با محوریت ارائه و بررسی نمونه‌ای از طرح‌های اقدام پژوهی 13 نفر از مربیان صبح روز پنج‌شنبه 24 تیر در مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار شد.