تقدیر از کانون به عنوان دستگاه برتر اجرای طرح عفاف و حجاب

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دستگاه برتر در اجرای طرح عفاف و حجاب تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در همایش تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب کانون استان از طرف حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به عنوان سومین دستگاه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
بر همین اساس جواد زاهدی مدیر کل و زهرا آب‌سوران معاون فرهنگی و دبیر غفاف و حجاب کانون استان به نمایندگی لوح تقدیر و هدیه‌ای دریافت کردند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح ستادی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را در طول سال به خصوص در هفته عفاف و حجاب ویژه کودکان و نوجوانان در مراکز ثابت، سیار و پستی خود اجرا می‌کند.
بر همین اساس نشست تخصصی ویژه کارکنان اداره کل کانون استان با همین موضوع و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین کریم جباری معاون فرهنگی و پژوهشگر دانشگاه ارومیه برگزار و از اعضا ارشد کانون در حوزه عفاف و حجاب تقدیر شد.