میزبانی اعضای برگزیده ی مرکز  محمدآباد از دکتر کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

دکتر کامران، کشف و شناسایی استعدادهای نهفته ی کودکان و نوجوانان را حائز اهمیت ویژه دانست و افزود: از مسوولین و مربیان کانون تشکر می کنیم که فرصت کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان را در سراسر استان فراهم کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، از خانواده ی ملیحه عرب و فاطمه شفیع زاده دو عضو برگزیده ی مرکز فرهنگی هنری محمدآباد در مسابقه ی بین المللی نقاشی مرکز هنری یانگ اینوبز هند دیدن کرد.
 در این دیدار که مسوول مرکز محمدآباد نیز حضور داشت، دکتر کامران ضمن تبریک به اعضا، خانواده ی آنها و مربیان کانون با اعضا در مورد موضوع نقاشی برگزیده آنها و فرآیند خلق آن سخن گفت و نظر آنان را در مورد فعالیتهای متنوع کانون جویا شد. وی با اشاره به درخشش دو نفر از شهر کوچک محمدآباد در سطح بین المللی، کشف و شناسایی استعدادهای نهفته ی کودکان و نوجوانان را حائز اهمیت ویژه دانست و افزود: از مسوولین و مربیان کانون تشکر می کنیم که فرصت کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان را در سراسر استان فراهم کرده و در راستای پرورش فکر و خلاقیت آینده سازان میهن اسلامیمان در تلاش هستند.
مسوول مرکز محمدآباد نیز از حضور دکتر کامران در جمع اعضای کانون تشکر کرد و در ادامه ی سخنان خود خاطرنشان کرد: پرورش و رشد استعدادهای نهفته ی کودکان و نوجوانان از اهداف اصلی کانون می باشد و فعالیت های متنوع کانون به گونه ای برنامه ریزی شده است که با جهت دهی مناسب به استعدادهای اعضا، آنها را پرورش دهد.
در این دیدار، مادر عضو برگزیده مرکز محمدآباد نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های متنوع این مرکز از مسوولین و مربیان کانون به خاطر ایجاد این فرصت برای تمام اقشار جامعه به ویژه خانواده های کم بضاعت تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است ملیحه عرب جعفری عضو 9 ساله و فاطمه شفیع زاده  عضو 10 ساله ی مرکز فرهنگی هنری محمدآباد موفق به کسب دیپلم افتخار در مسابقه ی بین المللی نقاشی مرکز هنری یانگ اینوبز کشور هند در سال 2014 میلادی با موضوع آزاد شدند.