بازدید دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان از مرکز نجف آباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان نجف آباد از مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر بازدید کردند.

این دانش آموختگان که از سال تحصیلی جدید به عنوان معلمان اول و دوم ابتدایی در مدارس ابتدایی مشغول به تدریس خواهند شد، هدف از این بازدید را آشنایی با فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت برقراری ارتباط لازم با مراکز کانون در حین فعالیت خود در مدارس عنوان کردند. 

مسوول مرکز فرهنگی هنری نجف آباد نیز در این دیدار، با بیان اهمیت ارتباط مدارس با مراکز کانون، نقش این نهاد فرهنگی را در رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های کودکان و نوجوانان حائز اهمیت دانست. وی با شرح فعالیت های 40 گانه فرهنگی، هنری و ادبی کانون تاکید کرد: آموزش غیر مستقیم به کودکان و نوجوانان با استفاده از  روش های مختلف که همگی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری هستند، از اهداف اصلی فعالیت های ما در مراکز می باشد.  این مسوول با بیان این که میزان مطالعه در کودکان و نوجوانان امروز نیاز به افزایش دارد، خاطرنشان کرد: مربیان در کتابخانه های کانون با استفاده از شیوه های متنوع اعضای خود را به کتاب خوانی تشویق می کنند و مطالعه را به فعالیتی مستمر برای کودکان و نوجوانان مبدل می سازند که این خود به تنهایی گامی مهم و موثر در پیشرفت اعضا می باشد.

دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان همچنین با شرکت در دو کارگاه قصه گویی و سفال به صورت عملی نیز در جریان نحوه ی فعالیت های کانون قرار گرفتند.