کد خبر: 249338
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
بازدید 1258
بازدید نماینده مردم اصفهان و مدیرکل کانون از مرکز محمدآباد

دکتر کامران ضمن قدردانی از تلاش های مربیان کانون بر همکاری دیگر سازمان ها با این نهاد باسابقه تاکید کرد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت تربیت در دوران کودکی گفت: ذهن انسان در سنین کودکی شکل می گیرد و در این دوران آمادگی زیادی در پذیرش مفاهیم بنیادی وجود دارد و این موضوع نشان دهنده جایگاه کانون پرورش فکری و اهمیت برنامه های آن می باشد.
دکتر کامران ادامه داد:اگر ما خواهان آن هستیم که جوانانی متعهد و عدالت خواه داشته باشیم باید از دوران کودکی آموزش های خود را شروع کنیم و اگر می خواهیم آنها در آینده انسان هایی مومن و پاک بوده باید از همین سنین کودکی به تربیت و پرورش آن ها به صورت هدفمند اقدام کنیم که باتوجه به سابقه کانون این نهاد مناسب ترین مکان برای تحقق این موضوع و تربیت فرزندان می باشد.
وی در پایان از تلاش های مربیان مرکز قدردانی کرد و بر همکاری دستگاه های فرهنگی با کانون پرورش فکری تاکید نمود.
مدیر کل کانون نیز با بیان اینکه هم اکنون 60 مرکز فرهنگی هنری در کانون میزبان کودکان و نوجوانان می باشند اعلام آمادگی کرد که با همکاری دیگر سازمان ها تعداد واحدهای سیار روستایی کانون استان را افزایش داده تا به این وسیله کودکان و نوجوانان مناطق محروم بتوانند هرچه بیشتر از فعالیت های متنوع فرهنگی هنری و ادبی کانون بهره مند شوند.
در این دیدار همچنین مهندس سجاد مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان،امام جمعه شهر و مسوولین شهرداری و شورای شهر نیز حضور داشتند و از نزدیک با فعالیت های کانون آشنا شدند.