رتبه دوم عضو مرکز شماره 7 کانون در مسابقه بین المللی نامه نگاری2017

طی مراسمی با حضور معاون وزیر ارتباطات،مدیر کل کانون و جمعی از مسئولان ارشد استانی برترین‌ های مسابقه بین المللی نامه نگاری2017 استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.شیما سادات خدامی عضو مرکز شماره هفت کانون اصفهان رتبه دوم این مسابقه را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،در جریان سفر مهندس مهری معاون وزیر ارتباطات به استان اصفهان طی مراسمی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان،مدیران استانی و جمعی از مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان از برترین‌ های مسابقه بین المللی نامه نگاری2017 تجلیل شد.

در این مراسم از شیما سادات خدامی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره هفت کانون اصفهان که رتبه دوم این رویداد را به دست آورده بود با اهدای لوح و تمبر طلا و نقره از سوی معاون وزیر،رییس هیات مدیره  و مدیر عامل شرکت ملی پست تقدیر به عمل آمد.

ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست در این باره گفت:در پی برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات بین المللی نامه نگاری ویژه نوجوانان از سوی اتحادیه پستی جهانی با موضوع " تصور کنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید،در این صورت برای کمک به دبیرکل ابتدا به کدامیک از موضوع های مورد بحث جهان خواهید پرداخت و چه راه حلی به وی توصیه خواهید نمود؟" 22 اثر برتر  انتخاب و معرفی شدند و تمبر طلا و نقره به آنها تعلق گرفت.

وی افزود: این مسابقه همه ساله با هدف تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ مکاتبه و استفاده از خدمات پستی برگزار می شود .

ترابی با اشاره به این که مسابقه مذکور با توجه به موضوعی که داشت بسیار مورد استقبال قرار گرفت خاطرنشان کرد: 5هزار و 864 هزار نامه از اقصی نقاط داخل و خارج کشور به روابط عمومی این شرکت ارسال شد.

وی با بیان این که بیشترین نامه ها به ترتیب از استان های اصفهان ،تهران و آذربایجان شرقی به روابط عمومی ارسال شد یادآور شد: براساس رای هیات داوران در نهایت نهصد و 33 اثر به مرحله نیمه نهایی راه یافت که 22 نفر به عنوان اثر برتر و یکصد و 20 اثر منتخب و شایسته تقدیر شناخته شدند.

مدیرکل روابط عمومی با یادآوری این که یک هزار و 808 اثر از استان اصفهان بوده که 5 اثر نهایی نیز منتخب این استان می باشد افزود: اثر "آنیتا حسن زاده" رتبه اول این مسابقات را به خود اختصاص داد که پس از ترجمه برای شرکت در مسابقه جهانی به دفتر بین  المللی اتحادیه پستی جهانی ارسال شد  .    
همچنین از همکاری شایسته و موثر مهدی قربانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در اطلاع رسانی بهینه مسابقه مذکور نیز تقدیر شد.