حضور مسئولین در برنامه های عاشورایی کانون شهرستان ایوان

کانون شهرستان ایوان با برگزاری برنامه های منسجم با عناوین مختلف در ایام دفاع مقدس و ماه محرم , در جذب مخاطب و در پیشبرد اهداف کانون تلاشگر بوده است .

کانون شهرستان ایوان با برگزاری برنامه های منسجم با عناوین مختلف در ایام دفاع مقدس و ماه محرم , در جذب مخاطب و در پیشبرد اهداف کانون تلاشگر بوده است .
به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام , کانون شهرستان ایوان بعد از غبار روبی مزار شهدا در ایام دفاع مقدس و حضور اعضاء در این مراسم,واجرای برنامه های متناسب با ایام حزن انگیز سوگواری سالار شهیدان ( حضرت ابا عبدالله الحسین(ع ) در برگزاری برنامه ملی روز جهانی کودک , موفق عمل کرد و با برپایی نمایشگاهی با رویکرد عاشورایی , برنامه ای منسجم وشایسته را به اجرا درآورد .
تلاش مربیان فرهنگی و هنری کانون شهرستان ایوان , در هفته ملی کودک با برپایی نمایشگاه و ایستگاه نقاشی و برگزاری برنامه منسجم روز جهانی کودک  ستودنی بود , تا جایی که در برنامه روز جهانی کودک , امام جمعه شهر ایوان و تعدادی از مسئولین شهرستان ضمن حضور در مرکز فرهنگی و هنری و ادبی کانون , از تلاش بانیان برگزاری این برنامه تشکر و قدردانی کردند و لحظاتی را با کودکان و نوجوانان, به بازدید از نمایشگاه و برنامه های متناسب با روز جهانی کودک که رویکرد عاشورایی داشت پرداختند.
در ادامه اجرای برنامه های عاشورایی  کانون ایوان در هفته ملی کودک , امنیت و سلامت عنوان برنامه ای بود که با حضور بخشدار مرکزی ایوان ,  بهداشت و درمان  و پلیس راهور برگزار شد .
شهرک ترافیک ,  ایستگاه نقاشی و قصه گویی عاشورایی , غرفه هایی بودند که کودکان و نوجوانان از آنها بازدید کردند . نماینده پلیس راهور با حضور در غرفه ترافیک  و ارائه مطالب آموزشی در خصوص رعایت حق تقدم , آمادگی پلیس را برای همکاری و آموزشهای لازم در جهت یادگیری و فرهنگسازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اعلام کرد.
از برنامه های پلیس راهور در غرفه ترافیک , اهدای  سی دی های آموزشی , به همه حاضرین بود .
کتابخانه عمومی حضرت امیر المؤمنین (ع) هم به همه حاضرین در برنامه کانون ایوان کتابهایی اهداء کرد .
, قصه گویی عاشورایی سرکار خانم هواسبیگی ( مربی مسئول ) و مداحی آقای ولی کمری (مربی هنری  کانون ایوان ) و تعدادی از اعضای کودک و نوجوان مداح اهل بیت  و سینه زنی حاضرین , پایان بخش این برنامه بود.