کد خبر: 261606
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
بازدید 1387
برگزاری جلسه با موضوع جشنواره قصه گویی

امسال رقابت قصه گویی میان مربیا ن, نوجوانان عضو مراکز و والدین , دیدنی تر از قبل خواهد بود

امسال رقابت قصه گویی میان  مربیا ن, نوجوانان عضو مراکز و والدین , دیدنی تر از قبل خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام, جلسه ای با موضوع برگزاری نوزدهمین جشنواره قصه گویی با حضور کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و ادبی ،کارشناسان این حوزه و رییس امور اداری و مسئولین مراکز شماره سه شهر ایلام و صالح آباد برگزار شد.
در این جلسه سرکار خانم هاشمی ( کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و ادبی در خصوص شیوه نامه ارسالی جشنواره قصه گویی به مراکز ،در خواست ملزومات ، شرح وظایف و ابلاغ همکاران ،,مأموریت های اداری و سایر اقدامات انجام شده و در دست انجام توضیحاتی کامل ارائه نمود.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و ادبی کانون استان  ضمن تأکید برحضور و مشارکت حداکثری و با نشاط مربیان ، اعضاء و سایر علاقه مندان به هنر قصه گویی ، بر رعایت رویکرد عاشورایی در اجرا و انجام برنامه های مربوط به نوزدهمین جشنواره قصه گویی توصیه و تأکید شد . آقای احمد بیگی ( رییس امور اداری ) هم که در این جلسه حضور داشت برانجام اصولی و رعایت قوانین اداری تأکید نمود.
در ادامه این جلسه  همکاران به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند. برنامه هایی همچون : افتتاحیه ، اختتامیه , مهمانان برنامه و...مورد بررسی، تقسیم کار قرار گرفت