کد خبر: 233268
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
بازدید 1057
برگزاری ویژه برنامه صبح شعر "گنبد دل" به مناسبت دهه کرامت

مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون استان به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه صبح شعر " گنبد دل " را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  ویژه برنامه صبح شعر «گنبد دل» به مناسبت دهه ی کرامت، با هدف اشاعه ی فرهنگ رضوی و به همت آفرینش های ادبی  مرکز شماره 2 بوشهر برگزار شد.
 این برنامه که به مناسبت روزهای رحمت و محبت و با عشق به امام مهربانی ها، امام رضا علیه السلام اجرا شد، با هدف ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان عضو جهت فعالیت های ادبی به ویژه مشاعره و شعر خوانی، شکل گرفت.
 در ابتدا برنامه با یاد خداوند و صلوات خاصه ی امام رضا علیه السلام آغاز شد. سپس در ادامه دو تن از اعضاء کانون زهرا زنده بودی و فاطمه تراکمه از اعضای فعال کانون به خوانش شعرها و آثار خود پرداختند.  و در ادامه مربی ادبی مرکز در باب قواعد و پیرامون مشاعره برای اعضاء نکاتی را بیان کرد.  
 در ادامه  اعضاء با هم به رقابتی سالم در باب مشاعره پرداختند که پس از چند دوره مشاعره و مشاهده ی تسلط و قدرت اعضا، به پیشنهاد مسئولان اجرایی برنامه و داوران از همه ی آنها تقدیر شد.و پس از پذیرایی و در پایان برنامه با سپاس از زحمات ملیحه کرمی، مسئول مرکز و منظر قنبرپور، مربی هنری،  از همه ی اعضایی که در اجرای برنامه مشارکت فعال داشتند، همچنین مشاعره کنندگان  و داروان تقدیر شد.