کد خبر: 256669
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
بازدید 1213
آقای شاعر سلام

ویژه برنامه آقای شاعر سلام و جشن نیایش با حضور حسین تولایی شاعر کودک و نوجوان در مرکز تخصصی ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران ویژه برنامه آقای شاعر سلام بعد از ظهر روز دوشنبه 31 خرداد در مرکز تخصصی ادبی برگزار شد. صد و بیست نفر از اعضای مرکز در این برنامه با حسین تولایی، شاعر کودک و نوجوان کانونی دیدار کردند و در فضایی شاد به گفت و گو پرداختند. اعضای مرکز طی دو ماه گذشته از طریق پانل ویژه‌ای با این شاعر آشنا شده و آثارش را خوانده و نقد و بررسی کرده بودند.
همچنین اعضا طی نامه‌هایی نظرات و سوالاتشان را از تولایی پرسیده بودند. نامه‌های اعضا توسط این شاعر پاسخ داده شده و در این جشن به آن‌ها تقدیم شد. معرفی تولایی، گفت‌و گو با اعضا و پرسش و پاسخ از بخش‌های اصلی این برنامه بود.
میهمان برنامه که در کودکی عضو یکی از مراکز کانون رشت بوده است علاوه بر بیان خاطرات عضویت‌اش از شعر و ادبیات کودک گفت و به زبان طنز با اعضا صحبت کرد.
اجرای تبلیغات بازرگانی طنز توسط اعضا، با موضوع آثار حسین تولایی، مسابقه طنز ضرب‌المثل‌سازی و اجرای نمایش طنز توسط اعضا از دیگر برنامه‌های این جشن بود. همچنین در بخش‌ هایی از برنامه نیز نوشته‌های اعضا از تصوراتشان در مورد میهمان برنامه خوانده شد. در پایان لوح تقدیری با امضای اعضا و تندیس لواشکین مرکز ادبی به شاعر هدیه شد و تصویر وی مانند میهمانان قبلی مرکز در ورودی کتابخانه نصب شد. گفت و گوی صمیمانه شاعر با بچه‌ها تا زمان افطار ادامه داشت و اعضا با خواندن دعا و نیایش روز شادشان را با افطار به پایان رساندند.
این برنامه دومین نشست شاعر سلام بود و در برنامه پیشین اعضا میزبان مریم اسلامی شاعر کودک و نوجوان بودند.
در این مراسم میهمانان ویژه‌ای همچون سودابه امینی معاون آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، صدیقه اطهری کارشناس فرهنگی استان، مهدی محمدیان کارشناس مسئول ادبی، آزاده جعفری کارشناس ادبی، نفیسه صادقپور مربی ادبی و سایر مربیان ادبی و هنری مرکز نیز حضور داشتند و  برنامه تا ساعت ده شب روز دوشنبه 31 خرداد 95 به طول انجامید.