کد خبر: 271921
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
بازدید 1691
حضور 23 قصه گو در روز اول جشنواره قصه گویی تهران

اولین روز از بیستمین جشنواره قصه گویی مرحله استانی در کانون استان تهران، با حضور اعضای کودک و نوجوان از مراکز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در روز اول جشنواره استانی قصه‌گویی، در روز 13 شهریور ماه 1396، دوازده قصه‌گو در نوبت صبح، و سیزده قصه‌گو در نوبت عصر به رقابت پرداختند.

بر همین اساس، زهرا مشک‌آبادی در بخش آزاد و زینب علوی، فاطمه گلچین، میترا ناظم، مریم شفیع‌زاده، ملیحه صفایی، فروغ جمعی، کبرا بابایی، مهتاب خورشیدی، نسرین اسکندریان، طیبه صادقی، روشنک ایلانلو در بخش مربیان، در نوبت صبح قصه‌گویی کردند.

همچنین شهین دهقانی در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و امیرحسین افکاری، اعظم حیدر پور، شقایق حسنی، نوش‌آفرین طوسی و مهرنوش تنهایی در بخش آزاد و فهیمه بنای موحد، ظریفه علیزاده، فاطمه رمضانی، الهه تاجیک، سارا مستغنی و فاطمه عوج اختری در بخش مربیان در نوبت عصر به قصه‌گویی پرداختند.

داوران در دو بخش بزرگ‌سال و نوجوان، قضاوت  این دوره از جشنواره را بر عهده ‌دارند. "پروانه کیانیان، مژگان دلپذیر و آزاده جعفری داوران و کارشناسان بزرگسال و "هلیابخشی، ستایش علی‌نژاد، امیرمهدی سهرابی و امیرحسین اصغر بروجردی" داوران نوجوان جشنواره هستند که داوری خود را در فرم‌های مربوطه به ثبت می‌رسانند.

گفتنی است مراسم اختتامیه این جشنواره، عصر چهارشنبه 15 شهریور 1396در سالن غدیر مجموعه آفرینش های فرهنگی هنری کانون برگزار، و برگزیدگان بخش‌های مختلف، معرفی خواهد شد.