با حضور اساتید برجسته در حوزه ادبیات استان صورت گرفت

اولین نشست انجمن های ادبی نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از برگزاری اولین نشست انجمن های ادبی کودکان و نوجوانان در مرکز فرخشهر با حضور شهردار، شورای شهر، اساتید برجسته، مربیان و اعضای مراکز، شلمزار، بن، شماره سه شهرکر و کیان خبر داد.
وی در این باره افزود: در این انجمنها که به صورت حوزه ای هر فصل برگزار می شود آثار نوجوانان و جوانان با حضور اساتید برجسته ی استانی و کشوری نقد خواهد شد.
فرزاد رحیمی با تاکید بر ایجاد فضایی امن برای توسع و رویج «ادب نقد شدن و نقد کردن» در جامعه نوجوانان و جوانان پدید آورنده ی آثار ادبی این انجمن ها را فرصتی مناسب برای رشد اعضای ارشد علاقه مند به شعر و داستان عنوان کرد.
وی این انجمن ها را آخرین مرحله از فرایند تجربه ادبیات در میان اعضای برگزیده ی مرکز آفرینشهای ادبی استان نام برد و افزود: اعضا پس از گذراندن دوره های کارگاه نوشتن خلاق و کارگاههای ادبی شعر و داستان واجدین شرایط به انجمن های ادبی خواهند شد.
گفتنی است در اولین نشست انجمن های ادبی نوجوانان در کانون بیش از 50 عضو نوجوان حضور داشتند و آثار خود را در حضور اساتید ادبیات استان (دکتر وحید برزگر و استاد علی شهابی) خواندند و بیشا از 15 اثر شعر و داستان در این جلسه به نقد رسید.
نقد کتاب 5 داستان از جلال آل احمد توسط فاطمه آذری و نعرفی شاهنامه و شخصیت فردوسی توسط پارسا امامی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری فرخشهر از دیگر برنامه های اجرا شده در این نشست محسوب می شد.