کد خبر: 269217
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
میهمانی خدا

هم‌زمان با لیالی پر فضیلت قدر اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 نیشابور بر سر یک سفره افطار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره 3 نیشابور اظهار کرد: همزمان با لیالی پر فضیلت قدر و با هدف تقویت حس دینی در بین کودکان و نوجوانان مراسم افطار با حضور 65 نفر از اعضاء دختر مرکز برگزار شد.
زهره اکبرآبادی گفت : این برنامه جهت ایجاد نشاط معنوی در کودکان و نوجوانان روزه‌دار ٩ تا16 سال پیش‌بینی شده بود که با اقبال خوبی مواجه گردید .
وی  خاطرنشان کرد: ما به دنبال ترغیب و تشویق کودکان به روزه‌داری، تشخص بخشیدن به کودکان روزه‌دار، انتقال مفاهیم کلیدی و بنیادین دینی جهت فهم روزه و روزه‌داری و همچنین انتقال ارزش‌های اعتقادی به جهت پیوند عاطفی و عقلانی کودک با خداوند  هستیم .
اکبرآبادی یادآورشد: در این مراسم همچنین تکریم شعائر ماه مبارک رمضان در بستری از سبک زندگی ایرانی-اسلامی توسط حجت الاسلام والمسلمین یونسی با برپایی مسابقات مختلف آموزش داده شد و به همه حاضرین هدیه‌ای تقدیم شد .
مربی مسوول مرکز شماره سه نیشابور  تصریح کرد :  ایجاد فضایی پر نشاط و مطابق با سلیقه کودکان ونوجوانان روزه دار، در کنار ایجاد یک محیط معنوی مهمترین مؤلفه این گونه مراسم در مناطق محروم وحاشیه شهر است که با اهتمام خیرین رقم خورده است .