کد خبر: 269265
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
20هزار عنوان کتاب در «پردیس کتاب»

اعضای کتاب‌خوان مرکز فرهنگی هنری شماره 4 مشهد از پردیس کتاب دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، بیش از 20 عضو انجمن کتاب‌خوانان مرکز فرهنگی هنری شماره4 مشهد در ششمین بازدید خود از کتابفروشی‌های این شهر، برای بار دوم به کتاب فروشی «پردیس کتاب » رفتند.
معصومه موسویان مربی مسوول مرکز در این‌باره گفت: در این بازدید اعضا با کتاب‌های جدید آشنا شدند و با استفاده از تخفیف ویژه این کتاب‌فروشی، اقدام به خرید کتاب‌های متعددی کردند. در پایان اعضا بازدید خود را به شکل گزارش تهیه کردند.
موسویان در ادامه توضیح داد: «پردیس کتاب» در سال 95 در فضایی حدود یک‌هزار متر مربع و در سه طبقه در خیابان ابن‌سینای مشهد به بهره‌برداری رسید و طبقه سوم آن در فضایی به مساحت 200 مترمربع به کتاب‌های کودک و نوجوان، بازی‌های آموزشی و لوازم‌التحریر اختصاص یافته است.
گفتنی است؛  انجمن کتاب‌خوانان این مرکز، بیش از دو سال است که کار خود را آغاز کرده و از تمامی اعضای علاقه‌مند به مطالعه ثبت نام می‌کند.
 این انجمن به طور منظم هفته‌ای یک جلسه برگزار می‌کند و فرصت خوبی است تا کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه و نقد و بررسی کتاب بپردازند.  از دیگر برنامه‌های انجمن، آشنایی با شاعران و نویسندگان و انجام بازی‌های خلاقانه با محوریت کتاب می باشد.