نمایش عروسکی «دختری دارم شاه نداره» در هندیجان به روی صحنه می‌رود

نمایش عروسکی «دختری دارم شاه نداره» کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه کرامت در هندیجان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرهاد عبادی زاده مسئول کانون هندیجان با اعلام این خبر گفت: نمایش عروسکی «دختری دارم شاه نداره» به کارگردانی زینب موسوی مربی فرهنگی کانون در کانون پرورش فکری هندیجان برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
وی افزود: «دختری دارم شاه نداره» نام کتابی به نویسندگی سوسن طاقدیس است که توسط زینب موسوی به نمایشنامه تبدیل شده است.
عبادی زاده با بیان این که زهرا آبادی، ستایش عبادی، فاطمه حیدری و راضیه عبدی زاده اعضای دختر این مرکز، عروسک گردان های این نمایش عروسکی هستند پیرامون ساخت این نمایش عروسکی توضیح داد: مربیان کانون پس از معرفی و مطالعه کتاب «دختری دارم، شاه نداره» به کودکان و نوجوانان، آن را به نمایشنامه تبدیل کردند و پس از تهیه عروسک‌ها به شیوه خلاق طی چند هفته تمرین، آن‌را آماده اجرا کردند.
این مسئول فرهنگی با اشاره به این که این نمایش عروسکی همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) کار خود را آغاز کرده است یادآور شد: این نمایش که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان هندیجانی روبرو شده است تا 16 شهریور ماه روز میلاد امام رضا علیه‌السلام به روی صحنه خواهد رفت.