دوران کودکی اوج شکوفایی فطرت پاک انسان است

در بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شمال استان خوزستان، رضا قمر زاده مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون، دوران کودکی را اوج شکوفایی فطرت پاک انسان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، رضا قمر زاده مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در بازدید از مراکز کانون شهرستان دزفول، اندیمشک و شوش و همچنین کانون زبان دزفول در سخنانی گفت: مرز جدایی انسان‌ها و حیوانات فطرت و آمیختگی آن با عقل است؛ در غیر این صورت در همه‌ی موارد حیوانات با انسان‌ها مشترک هستند.
وی با اشاره به این جمله، «مهر خوبان دل و دین از همه بی پروا برد، رخ شطرنج نبرد آن که رخ زیبا برد، من به سرچشمه خورشید نه خود بردم راه، او که می‌رفت مرا هم به دل دریا برد» از علامه طباطبایی افزود: آن چه که ما را از حیوانات متمایز می‌کند همین فطرت زیبای خدادادی است و " او" در این گفته علامه طباطبایی همان فطرتی است که خدا به ما داده است.
قمر زاده در بازدید خود در جمع مربیان کانون با بیان این که اوج شکوفایی و غنچه کردن این فطرت در دوران کودکی است از خداوند بزرگ بابت دادن این توفیق به کانونی‌ها برای رشد، هدایت و شکوفایی این فطرت شاکر شد و ابراز امیدواری کرد قدر این توفیق بزرگ را بدانیم.
مشاور مدیرعامل کانون همچنین در بازدید خود از مراکز کانون در شمال استان خوزستان در ارتباطی صمیمی با مربیان و اعضای چهار مرکز کانون دزفول، سه مرکز اندیمشک و کانون زبان دزفول به گفت گو پرداخت و از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مراکز دیدن کرد.
وی در بازدید از فعالیت‌های مراکز کانون ضمن استقبال از فعالیت‌های فرهنگی و بومی انجام شده در این مراکز بر تقویت این فعالیت‌ها در معرفی هرچه بیشتر فرهنگ ایرانی و اسلامی و بومی تاکید کرد.
گفتنی است: مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون همچنین در سفری دو روزه به استان خوزستان در روز نخست نیز نشستی صمیمانه با کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان داشت و با آن‌ها به گفت و گو پرداخت و در دومین روز سفر از دو مرکز آماده بهره برداری کانون در شهرستان اندیمشک دیدن کرد.