در کانون هر روز، روز پژوهش است

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه گفت: در کانون شماره یک امیدیه در قالب اجرای طرح جزیره دانایی هر روز، روز پژوهش است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، منصوره محمدی مسئول کانون شماره یک امیدیه با اعلام این مطلب افزود: در کانون شماره یک امیدیه با توجه به اهمیت تحقیق و پژوهش، پرداختن به این امر مهم با اجرای طرح جزیره دانایی که از ابتدای سال آغاز شده است در دستور کار مربیان پرتلاش کانون قرار دارد.
وی آغاز هفته‌ی پژوهش را بهانه‌ای برای توجه بیشتر به این فعالیت مهم و سرنوشت‌ساز عنوان کرد و یادآور شد: ما در کانون با زبانی ساده و شیرین در قالب فعالیت‌های جذاب این مهم را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم.
محمدی با اعلام این‌که فعالیت‌های پژوهشی این مرکز تا پایان اسفندماه برنامه‌ریزی شده است پیرامون یکی از برنامه‌های اجراشده‌ی این مرکز که با حضور دانش آموزان پایه‌ی هفتم مدرسه‌ی شاهد امیدیه در این مرکز برگزار شد توضیح داد: در این برنامه مربیان کانون در ابتدا با مثال‌های طنز و جذاب توجه بچه‌ها را به واژه‌ی پژوهش جلب کرد و سپس دانش آموزان موضوع «هیولای دریایی» را با توجه به اصول پژوهش، مورد بررسی قرار دادند.
وی با اشاره به این‌که در این فعالیت بچه‌ها با منابع مختلف جهت گردآوری اطلاعات آشنا شدند یادآور شد: در این برنامه، نمایش فیلم، ارائه‌ی مطالب با استفاده از نرم‌افزار پرده‌نگار و معرفی کتاب به نوجوانان، بچه‌ها را در یافتن پاسخ مسائلشان کمک کرد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.