افتتاح دو سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در ایام‌الله دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، از افتتاح دو سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در دو شهر استان خوزستان همزمان با سی و ششمین جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، عبدالنبی شاکریان که در جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان خوزستان سخن می‌گفت بابیان این‌که توسعه و تجهیز فضاهای مرتبط با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان به‌عنوان یک دغدغه همیشگی ما در دست پیگیری است افزود: ساخت و افتتاح این دو سالن نمایش نیز در راستای این هدف مهم صورت می‌گیرد.
شاکریان سالن نمایش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در شهرستان سوسنگرد را که با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و نه میلیون ریال از اعتبار استانی ساخته‌شده است را یکی از این پروژه‌ها معرفی کرد که همزمان با ایام مبارک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی دیگر سالن نمایش ساخته شده را متعلق به شهرستان امیدیه معرفی کرد که با هزینه‌ای دو میلیارد ریالی ساخته‌شده است و قرار است در جشن‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب درهای آن به روی کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی گشوده شود.
این مدیرکل فرهنگی با توضیح این‌که مراکز کانون پرورش فکری بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان است تأکید کرد: ما با گسترش فضای آموزشی مراکز کانون استان خوزستان به دنبال خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان هستیم.
شاکریان خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاح این دو سالن اختصاصی کودکان و نوجوانان مسئولین استانی و شهری حضور خواهند داشت
وی یادآور شد: تمامی مراکز کانون در سراسر استان خوزستان دارای سالن‌های اختصاصی نمایش هستند و این دو سالن در راستای گسترش این مراکز در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به کودکان و نوجوانان استان افتتاح می‌شوند.
شاکریان تعداد مراکز کانون استان خوزستان را در حال حاضر 52 مرکز ثابت و سیار معرفی کرد و مژده داد: در روزهای آینده پیش رو، خبر خوش گسترش بیشتر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در سطح استان خوزستان به اطلاع عموم خواهیم رساند.