هندیجان میزبان جشنواره فرهنگی هنری "قاصدک فجر"

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با برگزاری جشنواره فرهنگی هنری "قاصدک فجر" در هندیجان به پیشواز جشن‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرهاد عبادی زاده مسئول کانون هندیجان با اعلام این خبر گفت: جشنواره فرهنگی هنری "قاصدک فجر" از 7 بهمن‌ماه سال جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود.
وی افزود: در این جشنواره 18 مربی برگزیده‌ی استان خوزستان در هفت غرفه‌ی نمایش عروسکی، کارگاه پویانمایی، کارگاه سفال، کارگاه کاردستی، کارگاه نقاشی، کارگاه قصه‌گویی و کارگاه گریم ویژه‌برنامه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و فعالیت‌های کانون را به نمایش خواهند گذاشت.
عبادی زاده با اشاره به این‌که این جشنواره باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان با این ایام در قالب اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌شود یادآور شد: جشنواره فرهنگی هنری "قاصدک فجر" تا 22 بهمن‌ماه در شهرستان هندیجان ادامه خواهد داشت.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان مسئول کمیته‌ی کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان است که فعالیت خود را در 27 شهر استان برنامه‌ریزی کرده است و این برنامه‌ها را به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال اجرا خواهد کرد.