مراسم قرائت و تفسیر قرآن کریم ویژه‌ی کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم قرائت و تفسیر قرآن کریم ویژه‌ی کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود سید موسوی از اعضای بیت نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اهواز، در کانون در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، این مراسم از ابتدای ماه مبارک رمضان در نمازخانه این اداره کل در اهواز با حضور مدیرکل و کارکنان کانون هرروز همزمان با اذان ظهر برگزار می‌شود.
در این مراسم ابتدا شرکت‌کنندگان با همراهی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود سید موسوی قرآن را به شکل گروهی قرائت می‌کنند و در پایان این روحانی معزز به تفسیر سوره‌های قرائت شده می‌پردازد.
بر اساس این گزارش تاکنون در این مراسم جزء سی‌ام قرآن کریم قرائت و تفسیر شده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود سید موسوی در تفسیر سوره التکاثر به مواردی چون: "تکاثر، انسان را مشرک می‌سازد"، " تکاثر در خوردنی‌ها و پوشیدنی‌ها"،"دنیا برای انسان، نه انسان برای دنیا"، "تحلیل‌های غلط بشر درباره خوشی‌ها و ناخوشی‌ها"، "تفاوت علم با یقین"، "آثار یقین و باورهای قلبی" و " اهل یقین و دیدن بهشت و دوزخ در دنیا"، اشاره کردند.
این برنامه هرساله در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود که پایان آن با برپایی نماز جماعت ظهر و عصر همراه است.