دانش آموزان مدارس بهشت صابرین و قرآن اهواز به کانون می‌آیند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: بر اساس امضای تفاهم‌نامه مشترک با مدیرعامل مدارس بهشت صابرین و بهشت قرآن اهواز، دانش آموزان این مدارس به کانون می‌آیند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی با اشاره به این‌که این تفاهم‌نامه باهدفایجاد فرصت‌های مناسب برای تعامل و همکاری فرهنگی، آموزشی و هنری بین مدارس بهشت صابرین و قرآن اهواز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعقد شده است افزود: در قالب این همکاری دانش آموزان این مدارس از ابتدای خردادماه تا پایان شهریور سال جاری هر روز از ساعت 17 الی 20 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 5 اهواز حضور خواهند یافت.
وی با بیان این‌که دانش آموزان ابتدا در این مرکز به عضویت کانون درخواهند آمد اظهار داشت: مربیان کانون در این ایام برای بچه‌های علاقه‌مند مدارس بهشت صابرین و بهشت قرآن اهواز در مدت تفاهم‌نامه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار خواهند کرد.
شنبدی یادآور شد: در قالب این تفاهم‌نامه همچنین مربیان کانون برای اجرای دوره‌های قصه‌گویی و تئاتر با مربیان مدارس بهشت صابرین همکاری خواهند داشت.
گفتنی است: تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و مدارس بهشت صابرین و بهشت قرآن اهواز از یک خردادماه 95 آغاز خواهد شد و 30 شهریورماه به پایان خواهد رسید.