برگزیدگان استانی مسابقه «کاردستی رضوی» در خوزستان معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان استانی مسابقه «کاردستی رضوی» از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ی کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، هیئت‌داوران مرحله استانی مسابقه «کاردستی رضوی» کانون پرورش فکری علی‌رضا نوروزی با اثر «امام مهربانی‌ها» و ریحانه محمدیان با اثر «خانه فرشته‌ها» هر دو از شهرستان رامهرمز را به‌عنوان نفرات برگزیده این جشنواره در گروه سنی 8 تا 11 سال معرفی کرد.

همچنین در این مسابقه مریم غبیشاوی با اثر «عطر اولین نماز» و بیتا نوری با اثر «من و کبوتر دلم» از شهر بندرامام و آریا لیمویی و ابوالفضل شکری نسب به‌صورت مشترک با اثر «گوهرانه» از شهرستان بهبهان در گروه سنی 12 تا 14 سال برگزیده و به مرحله کشوری مسابقه «کاردستی رضوی» کانون راه یافتند.

در گروه سنی 15 تا 17 سال نیز مرجان شعبانی و سوگند کوشکی با اثر «گنجینه‌ای از نور» از شهرستان هندیجان عنوان نفرات برگزیده را به خود اختصاص دادند و مجوز حضور در مرحله‌ی کشوری را کسب کردند.

بنا بر اعلام دبیرخانه استانی این مسابقه، کودکان و نوجوانان بهبهانی با 6 اثر کاردستی بیشترین آثار را در این مرحله به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش،6 اثر برگزیده استانی مسابقه کاردستی رضوی کانون خوزستان از میان 29 اثر راه‌یافته از مرحله کتابخانه‌ای با محورهای موضوعی امام رضا علیه‌السلام، متانت و سخاوت (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) با تکیه‌بر شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» در سه گروه سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال مورد ارزیابی قرار گرفت.