طبیعت‌گردی محور دومین روز اردوی تابستانی  اعضای فعال کانون خوزستان

نوجوانان خوزستانی شرکت‌کننده در دومین روز اردوی تابستانی کانون پرورش فکری با محوریت طبیعت‌گردی از منطقه توریستی مال آقا از توابع شهر قلعه‌تُل دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نوجوانان فعال عضو مراکز کانون سراسر استان خوزستان در دومین روز این اردو با طبیعت‌گردی در منطقه توریستی مال آقا با گیاهان، جانوران و حیوانات منطقه، طبیعت در قرآن و زندگی در طبیعت آشنا شدند.

نوجوانان شرکت‌کننده در این اردو با پیاده‌روی در طبیعت بکر منطقه، چشم‌اندازهایی بی‌نظیر همچون کوه ،چشمه، درختان بومی ( بلوط و بادام وحشی ) و درختان انار را مشاهده کردند.

در همین روز  نوجوانان فعال کانون خوزستانی شرکت‌کننده در این اردو با عکس‌برداری از سوژه‌های طبیعت گردیشان در مسابقه عکاسی "من طبیعت را دوست دارم" شرکت کردند.

گفتنی است: در منطقه توریستی و گردشگری مال آقا عناصر طبیعت از جمله رودخانه، درختان و کوه‌ها دست‌به‌دست هم داده، محیطی مناسب را مناسب گردشگری و امور تفریحی در یک منطقه کوهستانی با آب‌وهوای معتدل به وجود آورده است و مکانی مناسب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با طبیعت و زندگی در آن است.