وظیفه‌ی اصلی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر، انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جدید است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: انتقال اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید وظیفه‌ی اصلی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون خوزستان در جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان که ظهر امروز در اداره کل کانون پرورش فکری برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: اعضای این کمیته با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در انتقال اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های به نسل جدید انقلاب تلاش خواهند کرد.

وی با بیان این‌که دهه فجر انقلاب اسلامی گرامی داشت پیروزی خون بر شمشیر و مبازره با طاغوت است ادامه داد: کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان یکی از فعال‌ترین کمیته‌ها در استان است که با مشارکت و همیاری اعضا این کمیته هرساله توانسته در ارزیابی‌ها نمره قبولی کسب کند و امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های که انجام خواهد داد فعال‌تر از سالیان پیش جشن‌های دهه مبارک فجر را برگزار خواهد کرد.

مدیرکل کانون خوزستان در ادامه با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر در مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان انجام شده است خاطرنشان کرد: تمامی مراکز کانون در 30 شهر استان خوزستان آماده همکاری با اعضا این کمیته در هرچه با شکوه تر برگزار کردن جشن‌های این دهه برای کودکان و نوجوانان هستند.

در ادامه این جلسه جمشید هاشمی فرد معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گفت: کمیته امداد در سه شهرستان ماهشهر، اندیمشک و خرمشهر کانون دائم و در 19 شهر دیگر استان کانون‌های پیروان ولایت دارد که در ایام‌الله دهه مبارک فجر با برگزاری برنامه‌هایی چون جنگ شادی و ... از کودکان و نوجوانان تحت پوشش این کمیته استقبال خواهد کرد.

الهام عباسپور نماینده اداره کل بهزیستی استان خوزستان نیز از آمادگی مهدهای کودک استان در اجرای برنامه‌های دهه فجر برای کودکان خبر داد و تأکید کرد: این اداره کل همچون سال‌های گذشته اقدام به برگزاری جشنواره‌های مختلف برای کودکان خواهد کرد.

نوید زنگنه نماینده اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه این جلسه از برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر در تمامی مدارس سراسر استان خبر داد و یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که با معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان صورت خواهد گرفت؛ عناوین برنامه‌های اجرایی تا دو روز آینده به کانون به‌عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان ارسال خواهد شد.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور مسئولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را در سال 95 بر عهده دارد و برنامه‌های ویژه‌ای را با هماهنگی اعضا این کمیته از 12 تا 22 بهمن‌ماه در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد کرد.