کد خبر: 270322
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کودک خوزستانی شایسته تقدیر جشنواره شعر سرایی رضوی کشور شد

کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسابقه «شعر سرایی رضوی» کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام شایسته تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، دریا درویشی عضو کانون بندرامام با اثر «خوشحالی» در گروه سنی 7 تا 10 سالِ مسابقه «شعر سرایی رضوی» از سوی هیئت‌داوران شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

این عضو کانون با هدایت لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون بندرامام در این مسابقه شرکت کرد و توانست پس از رقابت با 411 اثر راه‌یافته به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی به این مهم دست یابد.

در این مسابقه 4 هزار و 203 نفر با ارائه 5 هزار و 455 اثر از مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد 411 اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.

حسین تولایی، مریم اسلامی و انسیه موسویان داوران بخش شعر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) 9 اثر را به‌عنوان برگزیده و 11 اثر به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی کردند.

گفتنی است آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام)، در روز جمعه 13 مرداد 1396، هم‌زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.