کارگاه آشنایی والدین با اثرات مواد مخدر در زندگی

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آشنایی والدین با اثرات مواد مخدر در زندگی و چگونگی پیشگیری از آن در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مرکز شماره دوکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارگاهی با حضور مسوول آموزش یگان ویژه و پلیس مواد مخدر برگزارکرد.
در این برنامه 70 نفر از والدین اعضا پای صحبت‌های ستوان حسین خانلو نشستند و از تهدیداتی که امروزه خانواده‌‌ها در خصوص مواد مخدر با آن مواجه است و نیز آشنا شدن والدین با اثرات مواد مخدر در زندگی فرزندانشان و چگونگی پیشگیری ازآن توضیحاتی را شنیدند.
حسین خانلو در کارگاه آموزشی به علل گرایش نوجوانان و جوانان به مواد مخدر، نقش خانواده‌ها در زمینه‌ی مواد مخدر، نقش دوستان و همسالان در این زمینه، آموزش راه‌های پیشگیری و جلوگیری از مبتلا شدن نوجوانان به مواد مخدر و سطح آگاهی والدین در این زمینه و چگونگی برخورد با افراد مبتلا را شرح داد.
همچنین ستوان خانلو طی صحبت‌هایی، والدین را از نزدیک با انواع مواد مخدر آشنا کرد و اثرات و مضرات هر کدام را بر تن و روان انسان بیان کرد.
لازم به ذکراست این برنامه با پرسش و پاسخ مادران در زمینه‌های مختلف اعتیاد و  مواد مخدر ادامه پیدا کرد که با استقبال بسیار خوب والدین انجام پذیرفت.