قدردانی امام جمعه سرخه از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه با غرفه خلاقیت در طرح بوستان سلامت این شهرستان شرکت کردند و مورد سپاس مسئولین قرار گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، طرح بوستان سلامت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه و سایر ارگان‌ها از تاریخ پنجم شهریور به‌مدت یک ماه در محوطه پارک ملت دایر شد.

به‌گفته‌ی مربی مسئول مرکز سرخه، مربیان کانون با ایجاد غرفه‌ی خلاقیت، فضایی سالم، با نشاط و معنوی را برای مخاطبان کودک و نوجوان خود در این بوستان ایجاد کردند.

خدیجه حمزه ضمن اشاره به طرح بوستان سلامت که احیاگر روح سلامت و شادابی اسلامی در جامعه است از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های ثابت بوستان سلامت را فروش و عرضه محصولات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی، فروش و عرضه محصولات عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه آسیب‌های دجال‌واره و شبکه‌های اجتماعی، نمایشگاه و عرضه کتاب، برپایی غرفه‌های نقاشی و بازی ویژه کودکان و غرفه نوشت‌افراز ایرانی و اسلامی بیان داشت.

حمزه هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی کودکان و نوجوانان به‌ویژه والدین آنها با فعالیت‌های کانون، برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و آگاهی و آشنایی مخاطبان با تفریحات سالم عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور امام جمعه، اعضای شورای شهر، فرمانده سپاه ناحیه، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مسئولین شهرستانی گشایش یافت و پس از مراسم افتتاحیه، مدعوین از غرفه‌ها بازید کردند.

طی این بازدید امام‌جمعه شهرستان سرخه به دلیل اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی مربیان کانونی در غرفه خلاقیت قدردانی کرد.

حجه‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر همچنین اظهار داشت: شایسته است از مربیان کانون که در برنامه‌های مختلف برون‌سازمانی حضور فعال و پر رنگی داشته و در حوزه‌ی کودک ونوجوان به اجرای فعالیت‌های جذاب می‌پردازند حمایت شود.