کد خبر: 259387
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
بازدید 1031
عضو کانون سمنان برگزیده مسابقه بین‌المللی نقاشی

ترانه رهبر عضو کودک مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان در مسابقه بین‌المللی نقاشی هنگ‌کنگ، مؤفق به دریافت گواهی شرکت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و به‌تقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، برگزیدگان نهایی مسابقه بین‌المللی نقاشی هنگ‌کنگ سال 2015 ، معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، چهل و پنج کودک و نوجوان ایرانی، شاد‌ی‌های‌شان را نقاشی کردند تا در شمار برگزیدگان این مسابقه در کشور هنگ‌کنگ قرار بگیرند.

در این مسابقه که با موضوع «شادی» برگزار شد علاوه بر شش‌کودک و نوجوان ایرانی که نشان نقره و برنز دریافت کردند و 16 کودک و نوجوان دیگر مؤفق به دریافت دیپلم افتخار شدند، 23 نفر مؤفق به دریافت گواهی شرکت شدند که در این بین، نام ترانه رهبر عضو کودک مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان نیز ثبت شده‌است.

به‌گفته‌ی گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، ترانه رهبر، سه‌سال است که به‌طور ثابت و منظم در کارگاه نقاشی حضور دارد و با راهنمایی فرزانه‌سادات طاهری مربی این کارگاه با موضوع «شادی» به خلق اثر پرداخته‌است.

گفتنی است برگزیدگان این مسابقه از بین 11هزار و 400 اثر رسیده از 38 کشور جهان انتخاب شده‌اند و در عین حال امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به‌عنوان یکی از 10 مرکز هنری برتر برای ارائه آثار هنری از سوی برگزارکنندگان مسابقه شناخته شده‌است و کانون پرورش فکری، 378  اثر نقاشی اعضای خود را به دبیرخانه این مسابقه در هنگ‌کنگ ارسال کرده‌بود.